Wednesday, July 29, 2009

kehidupan yg terbaru...hehehehe....

hurmmm....rase nyer memang da lme x update kan blog aku ni...sian kat blog ni..aku memang jarang gler nak bukak blog ni cz aku pun x tau nak share ape...if dlu aku share cter sedey aku ramai plak yg bace...malu pun ade gak...hurmm...habis da sume owg tau sal diri aku n ape yg telah terjadik..huaaaaaa...xpe2....sekarang ni ape kate aku nak share sumthing yang lebih gembira...hehehehe....hurmmm...pe kate di mle kan gan kehidupan aku setelah aku kembali ke segamat...hehehe...hurmmm...aku x pnh btau kat cni lg yg sekarang aku terminat plak gan kegiatan camping2 n hiking ni...tah mcmane aku leh terjebak gan bende2 ni sume...yang wat aku terpengaruh sape lg klu bukan mmber baik aku sendiri iaitu zue...mle2 nyer mase cuti semester yang lepas aku menghabis kan mase kat uma jerk...biase lah nak watpe lg kan...pastu titibe zue bg iadea yang mepek bg aku pade mle nyer..hehehe....die nak g panjat air terjun leph..then die x de mmber pastu ajak aku plak....mle2 aku rase mcm gler ke ape aku nak panjat gunung tu...tp pastu di pujuk titibe aku rase cm berminat lah plak....hehehe....aku pun ikut je lah...sampai kat sne aku kenal gan kwn zue..name die arshad...owk lah die byk mulut gak...hehehe....pastu aku kenal gan abg2 yang bakal bwk aku naik kat atas tu...diowg mle2 mcm sombong lak aku tgk...top da lme2 mcm owk plak....kat lepoh aku memang mengne kan mase yg spepatut nyer..cbe melupakan sume nyer...best jgk dpt tgk keindahan alam pg2 bute...hehehe....pastu keesok kan nyer aku di btau yg akan ade lg satu group yg bakal naik..ni geng2 abg2 tu lah...aku mle2 rase mcm x selese pun ade..ye lah kan..nk bergaul gan owg baru...pkul 9 lebih diowg pun smpai...aku mcm terpandang kat seseorg ni...hurmmm...mgkn ade attraction yg agak kuat kat die smpai aku pandang kat die agak lme...hehehe...malu gak...tp die mle2 mcm sombong.then aku wat bodoh jer lah...baru aku di perkenal kan gan diowg..mamat yg baru je aku pandang tu anme nyer fahmi...hehehe....pastu ade lg sowg kawan baru yg aku kenal...name die adam..owk gak...die memang peramah gan aku...aku ske kwn gan diowg...cz sume otak gler2...susah nak cr geng mcm diowg...selain tu aku name 2 abg lain yang aku kenal abg mal,abg fad,abg hakim...hehehe....diowg memang terbaek...aku ske sgt dpt kenal gan diowg...at least aku menambah kan lg ramai kenalan....aku menghabiskan mase 2 ari kat lepoh tu...then kitowg turun ramai2....aku x tau nak ckp ape gan fahmi...mcmane nnti aku nak cntct gan die lg...die pun mcm malu2 gan aku...hehehe...msg2 gan ego die...aku berani kan diri tny die....aku tny die "so pasni da x pat jmpe da ade fb x?hehehe..ayat memang x leh blah..hahaha....then die jwb x de tp amik lah numb hd....hehehe...aku pun terpk ha'a ek npe lah x minx numb hd...tp tu nmpk mcm obvious sgt plak aku nak cntct2 gan die lg...hehehe....then kiotg pun tkar2 numb hd...pas jerk aku balik hd aku tu memang d alme mmpus hbs bateri...aku pun cj hd aku..then titibe msj pun msuk..dr seseowg..numb tu x dikenali...tp dr msj tu die mengenal kan diri...name die fahmi...hahaha....x sangka yg cepat btul die da msj aku...hehehe...pas jerk msj yang pertama aku n die terus bermsj...best dpt kwn gan die...die lain..aku rase..tp terlalu awal utk aku menilai die kan...hehehe...samapi lah sekarang aku kwn gan die n sering berhubung gan die...pertemuan kedua aku gan die di berkelah...byk lg kenangan yg aku x pat lpe kan mase kat sne....sgt2 kelaka pun ade gak..penat gak nak taip sume bende....ni pun aku da ringkas kan..hehehe....nnti aku nak cetr kan plak pengalaman aku sepanjang di berkelah....jap je lg..aku kene isi perut aku dulu....means aku nak g mkn dulu..hahaha.....daaaaa....

1 comment:

matahari said...

kak cepat2 update. nk tau pasal b.acc part 4 punye modul pulak nih. hihihi